Klantenservice

Klantenservice

Hair Labs heeft service hoog in het vaandel staan. Onze klantenservice beantwoordt jouw vragen over:

  • Hoe je de producten dient te gebruiken
  • Wat de precieze werking van onze producten is
  • Welk product voor jou het meest geschikt is
  • Hoe je kunt bestellen
  • En al je andere vragen

Contact

Wil je contact met ons opnemen? Je kunt ons een 24 uur per dag een e-mail sturen of tijdens openingstijden bellen.

  • E-mailadres: info@hairlabs.nl
  • Telefoonnummer: 010 8 200 362.
  • Postadres: 
    Hair Labs bv 
    Overschieseweg 10-a 
    3044 EE ROTTERDAM

BTW en KvK

  • BTW/VAT NL.821058952.B01 
  • KvK 24467621

Bankgegevens

  • NL64 RABO 0146987853
  • RABONL2U

Openingstijden

Hair Labs is telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 8.30 - 16.30
  • Za / zo: gesloten

Wij zijn een webwinkel

Wij zijn een webwinkel en hebben geen fysieke verkooplocatie. Alle bestellingen versturen wij razendsnel per post naar je toe. Afhalen is bij ons niet mogelijk.

Lid van Thuiswinkel waarborg

Hair Labs is lid van het Thuiswinkel waarborg. Dit betekent extra zekerheid voor jou als onze klant.

Webwinkels die het Thuiswinkel Waarborg voeren hebben een strenge juridische en financiële check doorstaan. Zij bieden consumenten de zekerheden van het Thuiswinkel Waarborg: 

  • Weten met wie je zaken doet en hoe je het bedrijf gemakkelijk kunt benaderen 
  • Algemene voorwaarden die zijn overeengekomen met de Consumentenbond 
  • Bedenktijd van minimaal 14 dagen (bij ons zelfs 30 dagen)
  • Veilige betaalomgeving 
  • Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Bestelling plaatsen

Bestellen op hairlabs.nl doe je in 4 eenvoudige stappen.

  1. Je plaatst een bestelling door op de productpagina van het gewenste product het aantal aan te geven en op de button 'in winkelwagen' te klikken
  2. Vervolgens word je naar de winkelwagen gestuurd, waar je een overzicht krijgt van de door jou gekozen producten
  3. Na het kliken op 'ga door naar afrekenen' kun je jouw adresgegevens en betalingsvoorkeur aangeven
  4. Nadat je hebt afgerekend ontvang je per e-mail een orderbevestiging

... Jouw pakket is onderweg.

Verzending

Hair Labs verstuurt haar bestellingen met PostNL. Doorgaans worden bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn, nog dezelfde dag verstuurd en zijn deze dus de volgende dag bij je in huis. Verzendingen naar het buitenland kunnen enkele dagen in beslag nemen. De bestelling wordt verzonden in een neutrale doos met als afzender HL Webshops. Er moet altijd getekend worden bij de deur door de geadresseerde. De zendingen worden niet afgegeven bij de buren. Voor bestellingen binnen Nederland van boven €75,- rekenen we geen verzendkosten. Bij bestellingen met een lager bestelbedrag bedragen de verzendkosten €5,50 per bestelling. Wanneer een product niet op voorraad blijkt te zijn, nemen wij direct contact met je op.

Verzendkosten

    Nederland      België      Duitsland      Oostenrijk      Overige landen   
  Bestelbedrag boven € 75,00    GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS € 14,75
  Bestelbedrag onder € 75,00   € 5,50 € 5,50 € 5,50 € 5,50 € 14,75

Betaling

Bij Hair Labs betaal je natuurlijk altijd veilig en gemakkelijk. Je kunt betalen met iDeal en de Creditcards Visa, Mastercard en American Express. Het is ook mogelijk om op achter te betalen middels AfterPay. Je ontvangt dan de factuur bij jouw pakket. In het geval van een bestelling op factuur mag de bestelling maximaal een waarde hebben van €150,-. 

De prijzen op hairlabs.nl zijn inclusief BTW.

Acties

Regelmatig biedt Hair Labs acties aan, zoals kortingen of gratis producten. Iedere maand maken we de maandactie bekend via de nieuwsbrief. Op alle acties zijn de algemene actievoorwaarden van toepassing.

Nieuwsbrief

Wil je meer nieuws en aanbiedingen ontvangen? Geef je dan hier op voor onze Nieuwsbrief. Wil je hem niet meer ontvangen? Dan kun je je met deze link eenvoudig afmelden.

Algemene Voorwaarden

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Privacy Beleid

Hair Labs gaat voorzichting met jouw belangrijke gegevens om. Lees er meer over in ons Privacy Beleid.

Klachten

Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten via het contactformulier, per e-mail of telefonisch. Je krijgt van ons zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Geschillencommissie Thuiswinkel.org

Wil je liever je klacht indienen bij een onafhankelijke partij? Hair Labs is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Via de onderstaande link ga je naar het klachtenformulier van Thuiswinkel Waarborg. Mocht er na een klachtenprocedure nog altijd een geschil zijn, dan is er ook de mogelijkheid om het geschil op te lossen via de geschillencommissie van Thuiswinkel Waarborg. Deze commissie zal een onafhankelijke uitspraak doen over het geschil. Lees hier meer over de geschillen commissie van Thuiswinkel Waarborg

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Garantie

Bij Hair Labs verkopen we alleen kwalitatief hoogwaardige producten, waar we zelf achter staan en die we zelf getest hebben. Mocht een van onze producten toch binnen een onredelijke termijn gebreken vertonen, neem dan altijd contact met ons op. Wanneer dit binnen de door de fabrikant gestelde garantietermijn valt sturen wij deze op. Wanneer het buiten de fabrieksgarantie valt zoeken we samen naar een oplossing. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Retourneren

Indien je niet tevreden bent over ons product, mag je het bestelde product onaangebroken en onbeschadigd aan ons retourneren en afzien van de aankoop. De wettelijke termijn voor deze bedenktijd is 14 dagen na ontvangst van de bestelling, maar wij bieden je zelfs nog meer dan 14 dagen extra, zodat je 30 dagen de tijd hebt om onze producten uit te proberen. We doen dat bewust omdat veel van onze producten na een langere periode pas hun uitwerking hebben.

Je hoeft voor het retourneren geen reden aan te geven, al zouden we dit wel op prijs stellen om onze producten mogelijk te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te zijn. Als je de complete aankoop retourneert ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten retour.

Sommige producten zien we liever uit hygiëne-overwegingen niet terug. De garantieregeling/niet-goed-geld-terug-garantie is niet van toepassing op producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. Dit geldt voor shampoo’s, conditioners, styling producten, sprays, crèmes en kussenslopen.

Indien na ontvangst van een retour gestuurd product blijkt dat dit beschadigd is, behouden we ons het recht voor hiervoor kosten in rekening te houden of in mindering te brengen op het terug te storten bedrag.

Neem, voordat je het product retourneert, contact met ons op voor retourinstructies. Zie ook het modelformulier voor herroeping van de bestelling: Retourformulier

We zullen je dan de afspraken per e-mail bevestigen, waarna je binnen 14 dagen de bestelling kan retourneren. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na bevestiging van de herroeping, het aankoopbedrag terug op je rekening. Als er afgesproken is dat je de producten aan ons retour zendt, krijg je het geld terug nadat we deze retourzending hebben ontvangen of wanneer je ons een verzendbevestiging van de retourzending opstuurt.